Beställningar
Om du behöver hjälp med specifik produktfråga vänd dig till Produktsupport
Hur gör jag en beställning?
- Lägg önskade produkter i kundvagnen.
- Du kan även ändra antal eller ta bort artiklar.
- Gå till kassan för att slutföra beställningen.
- Det går bra att handla med konto eller som gäst, men om du registrerar ett konto, så kan du alltid logga in och se alla dina beställningar.
- Välj sedan betal- och leveranssätt.
- Vid köp skickas ett ordererkännande till angiven e-postadress
Går det att ändra i en befintlig order?
Följande går att korrigera förutsatt att leveransen inte påbörjats:
- Det är i vissa fall möjligt att plocka bort en artikel från en order
- Ordrar som inte innehåller en beställningsvara eller tjänst kan makuleras.
Invänta ett ordernummer och kontakta oss för vidare assistans.
Kan jag handla som företagare?
Självklart kan du handla som företag. I kassan klickar du på länken "handla som företag"
Hur gör jag om jag inte hittar rätt produkt?
Vi har tillgång till fler än 40,000 artiklar men alla är inte listade i shoppen. Du kan alltid kontakta oss för att få råd och hitta rätt produkt.